Tänke ju hålla mig vaken...

God kväll på er godingar.
Sitter och tittar på den sista säsongen av One tree hill, nedrans bra om jag får säga det själv! Spännande med!
Eftersom att jag inte jobbar för en sent imorgon eller rättare sakt ett kväll/natt pass och inte vilket som hälst utan mitt sista pass, så jag tänkte passa på att hålla mig vaken (försöka) hålla mig vaken till klockan 12 då Sex and the City vissas på tv, dock så börjar ögonen bli riktigt tunga redan nu så tror inte det blir av ikväll.
Tur att jag har alla säsonger ifall jag missar något bra vill säga. 
Haha! 
Imorgon väntar jobb som sagt och att ta det lugnt. Ska bli så skönt med lite ledighet sen i typ en halv vecka.med ett troligt släktbesök i helgen! MysPys! 
Nej nu ska jag kolla vidare, höres imorgon?
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0