Hade helt glömt bort! :)

I Juni månad så började jag titta på serien smash men tyvärr hann jag inte se alla avsnitt när dem gick på tv men jag han i vilket fall bli förälskad i serien! En äkta musikalseri! Love it!
I vilket fall så bestämde jag mig då för att denna serie måste jag bara ha! Så jag går in på cdon.com och klickar hem den, dock såg jag inte att den inte skulle komma ut på dvd förs i oktober och vad gör jag, glömmer helt bort att jag faktiskt bestälde den i juni så tror ni jag blev förvånad när den dyker ner i brevlådan? Svar ja! Men så glad! Älskar denna serien eftersom att ja, jag är ett musikalfreak!
Så har ni inte sätt något om den så kan jag rekomendera denna med ett varmt hjärta!
Åh glad tjej!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0