Filmmys!

Ligger i soffan och känner hur ögonen vill smälla igen med en stor smäll! Är jättetrött men kan inte riktigt förstå varför, får nog ta och skylle på vädret! Urck vilket väder vi har! Det är regn, blåst och mulet! Urck!

Nu om en stund så ska vi snart gå över till en kompis här på Vallås för att ha lite myskväll med film! Och eftersom att inte min käraste pojk har sätt " Män som hatar kvinnor" så blir det den som det bjuds på, är rätt glad över att det var så längesen jag såg den, då kan man se den igen, haha, nej men en sådan bra film och är det allt okej att kolla på ett antal gånger, eller vad säger ni?
Vad tycker ni om treologin? Bra?
Det ska bli mysigt i vilket fall, imorgon drar jag och pojken min i väg på "reklamturne" berättar mer om det senare!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0