Den 19 Oktober!

Godmorgon på er!
Ledsen över att det inte blev så mycket bloggande igår men ja, jag hade en del att göra! Gårdagen bara flög iväg!
Men nu sitter jag här med en kopp te och kollar på ett avsnitt av Smash, älskar denna musikalserie! Och bara njuter!
Senare så väntar första dagen på nya jobbet! Så ska sitta i möte efter möte idag innan jag ska ut på fältet för mina första lärodagar! Ska bli jättekul! Hur mycket bloggen kommer att lida vet jag dock inte men jag hoppas att det inte blir för mycket om man säger så!

Nu måste jag andas lite innan det är daga att sätta sig till rätta i köket och iordning för möterna!

Hörs senare!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0