Den 15 Oktober

Godmorgon! 
Vi är idag uppe med tuppen för att snart dra oss ut på våran lilla reklamturne med Octocore, och jag börjar äntligen vakna till liv efter en riktigt jobbig natt.
 
Urch jag gillar verkligen inte att vakna med svulna ögon och gråten i halsen, jag har seriöst stor gråtit hela natten och jag har till och med vaknat några gång mitt i gråtet bara för att kontrollkolla så att allt var en dröm.
Jag drömde att jag var på en stor fest här i Halmstad med ett par tjejkompisar och vi drack lite vin och hade jättetrevligt. Ända tills en kompis kommer fram och börjar småflurta med mig, jag bestämmer mig då för att gå där ifrån eftersom att jag bara vill ha han som kompis och har ett riktigt bra och stabilt förhållande redan.Helt plötsligt så börjar allt att snurra och jag kan inte kontrolera en rörelse och sen blir allt svart. 
Senare eller komande dag träffar jag på min älskade pojkvän som jag är jätteglad över att få träffa så jag springer fram till honom för att kunna omfamna honom i kyss, men precis innan jag ska ta tag i honom så smäller han mig på käften och skriker åt mig att jag är en stor h*ra som borde veta bättre och att han aldrig mer vill se eller veta av mig.
Tror ni att mitt "dröm" jag vart chockad? 
Jag fattade ingeting och ringde direkt till en utav mina vänner som berättade att killkompisen på festen hade dragit i mig någon drog som gjord mig helt klarvaken med ovetlös om man som föregick. Jag hade alltså varit otrogen mot mannen i mitt liv med en killkompis som jag inte har några "känslor" för (mer än vän, i riktigt livet) och självklart hade han ringt till min pojkvän och berättat allt ihop. 
 
Detta var min dröm som gick i lopar resten av natten. Och när min älskade gick upp lite innan mig imorse så väkte han mig, sa att han älskade mig och pussade på mig, då fattade jag att allt var en dröm, först då! Fattar inte  hur verkliga drömmar egentligen kan bli! det är ju läskigt! 
 
URCH! 
 
Nu måste jag skynda mig, ska vara på  reklamturnen om en halvtimma! 
(Berättar mer om det sen!) 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0