Dem har kommit!

Just det jag får ju inte glömma det roligaste som har hänt idag... Våra förlovningsringar har kommit!!!! Min var helt perfekt i både stolek och rätt namn stod i. Men pojkvänens ring var dock inte lika perfekt, den var jättefin, men förstor och fel namn var i ringen, nämligen mitt mellanamn, mitt tilltalsnamn fanns inte med i bilen så tyvärr måste vi skicka tillbaka den. Dock så gillade jag inte hur "tillverkarna" pratade med i telefonen när jag hörde av mig, det var helt plötsligt mitt fel att dem hade gjort fel i min pojkvänsring, och detta gillar jag inte! Men nu är allt fixat och ska läggas på posten imorgon så troligtvis får vi hans ring fixad och med rätt namn tills det är dags!
Det enda negativa är att jag inte får ha på mig min ring förs om en månad då det är offentligt och min pojk kan ha på sig sin med, så än sålänge får jag ha på mig den då och då, bara för att! Haha

Eller vad tycker ni? Fin?

Love!



Kommentarer
Sofia

Fin blogg och ringar! :) Kika gärna in min blogg!

2012-10-11 @ 19:52:12
URL: http://allineedihave.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0