Visste du att...

Visste du att jag är en riktig filmnörd! Ser på allt ifrån filmer till serier, kärlek, komedier, drama, trillers allt! Förutom skräck såklart! Ursh! Är för lättskrämd så att kolla på skräck, om man säger såhär personen/ erna som jag kollar på filmen mer har riktigt kul då dom oftast tycker att det är jättekul för att jag är så rädd! Haha Min absoluta favoritfilm är Titanic! Och varför? Det är film basserad på en sann händelse, det är en vacker historia om två själar som möts och knyts ihop! Åh gråter varje gång jag ser denna film och om man säger såhär! Jag har sätt den några gånger! Och varför gråter jag jämt? För att det är kul? Att jag saknar någon? Kanske. Men mest handlar det om att jag alltid sätter mig i samma situation som på filmen i mitt huvud. Så istället för "Rose" som förlorar "Jack" så är det jag som förlorar min älskade pojkvän. Vilket inte får hända! Haha. Budade ivilket fall idag på ett halsband från filmen (kopia) som jag vann på www.tradera.com !!! Så glad! Äntligen! Haha glad tjej! Nu blir det filmen Titanic med en stor kopp te för botning av min försyldning och lite fireri! Min kära karl jobbar natt, inatt så, får passa på, han har ju i stort sätt tröttnat på den! Haha Ha det! Kram!



Kommentarer
Philipa

Så snyggt! Hoppas på det bästa!

2012-07-29 @ 22:45:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0