Frukost ute.

Godmorgon på er! Sitter i våran bil och äter lite frulle, på det billigaste stället för frukost ut nämligen maxi, jag menar en glutenfri smörgås med tillbehör och en stor te för 29kr, helt ok! Jämfört med om man skulle ätit inne istan. Nu ska jag vänta en stund till på pojkvänen sen ska jag hem och kurera mig lite till, hoppas den här skiten försvinner snart så man kan bli frisk, ska ju egentligen jobba imorgon med... Får se om det blir något av det... Att man kan bli så dålig av en försyldning. Jaja, tyvärr är det tråkväder här idag som det vart nu dem två senate dagarna så man känner ju sig inte för dålig med att ligga inne! Hörs senare! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0