Väntar...

Sitter och väntar på pojkvänen, alltid så ska något krångla när jag är med! Haha, nej då, men tyvärr så är det en del som måste göras om innan kalaset kan dra igång här på folketspark i Halmstad. Så just nu sitter jag och tråkar i "backstage" på en stol, kännes som jag kommer somna när som hälst, dock har jag lovat att försöka vara vaken och tillsammans med pojkvänen till minst halv 12/ 12... Hur fasen ska jag orka hålla mig vaken? Och vad ska jag göra tills min karl är klar? Känns som jag har gjort allt som finns att göra på mobilen med... Får nog bli lite goldminer eller något! Love!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0