The Dark Knight

Eftersom att både jag och min karl är rätt sega efter träningen så har vi nu slängt oss i soffan för att kolla in storfilmen "The Dark knight" och om man säger så här, jag har sätt den några gånger nu men den blir aldrig dålig! Jokern är fortfarande lika äklig, känns som att allt blir till en kuslig stämning så fort han vissar sig i rutan!
Men vad jag inte kan föreställa mig är att Heath Ledger är en av killarna/ romatikerna i Brokeback Moutian som spelar jokern! Sjukt bra skådis! Synd att han inte är med oss längre, kommer aldrig komma en sådan bra joker!
Och en till helt underbar sak med denna film är musiken! I alla tre filmerna har jag aldrig blivit besviken på musiken! Mäktigt! Men självklart håller Titanic första platsen! Haha

Nu ska vi se vidare!
(kanal 6, om du är sugen)


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0