The Avengers

Har just kollat in en av dem senaste "superjältarfilmen" nämligen The Avengers!
Och jag måste säga att jag är lite i chock! 
Trodde inte alls på denna filmen, trodde den skulle floppa helt. Och det jag tänkte på när min pojk nämnde att vi skulle kolla in just denna filmen var mer, okej... vad ska jag göra sen när han drar iväg på nattjobb? Vilka filmer blir det ikväll, typ.
Men det behövde jag absolut inte göra! 
Riktigt bra! Och tummen upp!
Dem har gjort filmen på ett riktigt snyggt sätt och jag blev överaskad av resultatet! 
Dock ett minus.... vad fasen har man gjort med Captain Americas dräkt? Seriöst? Looks lika shit!!
Det ser ut som en dräkt en fem åring skulle kunna ha på sig på ett barnkalas och vara jättesöt i, men hallå inte på en utav hjältarna!!! Kunde dem inte ha lagt någon krona mer på den?
I Captain Americas "egna film" kan man förstå att dräkten ser lite anorlunda ut men det har ju sina förklaringar, filmen utspelar sig på 40- talet och vad hade man för tyger mm att välja på då till en super dräkt? Inte så många! 
Så kommer det en avengers 2... byt ut Americas dräkt! Jag ber er!!!! 
 

Men som sagt många plus på denna filmen! 
Riktigt bra som jag lätt kommer att kunna se igen! 
Har du inte sett denna film! Kolla in den! 
Eller kolla in traillen nedan! 
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=1hPpG4s3-O4
 
 
Love!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0