Skulle du kunna tänka dig...

Skulle du kunna tänka dig att ställa upp i Robinson?
Åka till en öde Ö någonstanns i världen utan mat, sovrum, familj och istället tillsammans med farliga djur, giftiga myggor, hungrig och känna hur hemlängtan drar sig in på en... Skulle du palla detta?
Jag sitter och tittar på detta nu som jag har gjort istort sätt varje år och har alltid samma tankar i mitt huvud när det går på tv, "är dem goa i huvudet eller?" är detta någonting man vill till?
Är du, kära läsare, en av dem som sitter på ön i nästa säsong själv skulle jag aldrig klara av det, är en för stor hemmagris, matälskare, och LIVRÄDD för alla farliga djur! Bruuuu!

Vad är din tanke?


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0