Ska vara ärlig mot er!

Kära läsare jag har något att dela med mig av till er och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni inte lägger min blogg på hylan för att jag är ärlig.
Ni kanske har märkt att jag har stavat lite konstigt på vissa ställen, eller att vissa meningarna har sätt otroligt kompliserad ut men det finns en anledning... Jag har diagnosen dyslexi, vilket innebär att jag har svårigheter i stavning samt läsning. Dock så har jag den lättare diagnosen som gör att jag inte har så svårt att lära mig stava mm men man måste komma på ett eget sätt att lära mig det samt att det tar mycket längre tid. Så när jag gick i skolan så var jag tvungen att råplugga flera veckor innan ett prov för att det skulle fungera! 
Så hoppas att ni har förståelse för detta och fortsätter att läsa min blogg och om min vardag! 
Hörs sen!
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0