Så där ja!

Efter en massa internetstrul (j*vla telia) så kan jag äntligen blogga lite!
Så efter lång dag på jobbet så ligger jag här i soffan igen helt slut framför lite serier och myser med katterna! Mina älsklingar!

Det finns verklingen inget bätter än att ha två sötnosar som springer fram till dörren när man kommer hem och bara är mysiga! Så även om man har en dålig dag blir allt mycket bättre bara på ett par få hundradelars sekunder!
Guldklimpar!

Imorgon så blev jag ledig, riktigt gott! Så får jobba hemma, får bli att städa och åka till stan för lite ärenden!

Men något som jag verkligen ser fram emot är ikväll, kalla mig barnslig men svt24 sänder ikväll konserten med Britney Spears vid 22:30 som jag inte skulle kunnat se på men nu kan jag det! Måste ju få se om min barndomsidol håller måtet! :) haha

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0