Nyvaken

Precis nyvaknat från en skön "middagssömn" som jag inte märkte förs jag vaknad och märkte att filmen jag tittade på var slut, så jag tror att detta betyder att jag inte riktigt är på banan än. Man känner verkligen skillnaden med att vara sjuk hemma och hos mamma och pappa. Här har jag fortfarande ärenden att ta itu med även om jag är sjuk, jag måste ju ha mat, diska och ta hand om katterna. När man bodde hemma hos sina föräldrar så kunde dem hjälpa än med det där utan att ens fråga, men så är det inte nu. Välkommen in i vuxenvärlden! Ska vara ärlig och säga att ibland känner jag mig äldre än vad jag faktiskt är. Jag har en egen lägenhet, ett jobb, två busfrön, en underbar pojkvän, en ekonomi att sköta om samt att jag flyttade 25mil hemifrån. Men det är väl så man ska ha det? Jag älskar mitt liv precis som det är! Och jag är stolt över att kunna stå för det! På söndag kommer äntligen min mamma och syster hit! Ska bli så kul att få träffa dem igen! Efter en månad vill jag bli en flicka igen! Haha! Love!



Kommentarer
anna

Rösta gärna på min bild i en fototävling och få en länk i min blogg :) mer info på bloggen

2012-08-01 @ 17:27:54
URL: http://annamarialarssson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0