Nu får hon ge sig!

Ja nu får hon ge sig, gjorde en repris på onsdagens sak, lyckades somna i två timmar idag igen, vad är detta? Ska vara ärlig och skriva att min kära pojk har erkänt sig orolig över mig och min trötthet, är det normalt att typ alltid "sova middag" som när man var liten eller är det något fel på lilla mig? Jag har i snart tre år haft stora magprpblem och den är inte botad än på länge, jag får ingen respons från läkare som inte hittar något, så får se om detta är något jag kommer att få leva med resten av livet eller om det kanske räker med Gluten och Laktos intolerant? Jaja ivilket fall så brukade jag sova typ jämt, tänk julen för två år sen, sov jag istort sett igenom, lyckades hålla mig vaken igenom julafton men det var knappt! Så nu ligger jag här i våran soffa med två sovande katter nedanför mig och måste ta mig upp, skulle ju dammsuga, typ... Jaja, mamma och syster får klara sig. Haha! Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0