Mr and Mrs Sambo

Läste tidigare idag på en annan blogg att den personen tyckte att hon och hennes sambo hade börjat bli lite för mycket Mr and Mrs Sambo. Och självklart kan ju inte jag sluta att tänka över detta. Börjar även jag och min karl bli mr and mrs sambo eller är vi redan där? Vad menas egentligt med att vara sambos? Jag har bott under samma tak som min pojkvän i nästan ett år och allt har fungerat gallant och gör det fortfarande, vi har vår intressen kvar och vet hur vi hanterar dem viktigare delarna som ekonomi mm, men duger detta? Är vi redan i Mr and Mrs sambo träsket och inte kan ta oss ifrån det innan det blir en stor förändring? Kan ju inte hjälpa att ställa mig själv frågan, om vi inte är där än, när vet vi att vi har hamnat i rätt "träsk"? Är det något särskilt man ska leta efter? Sockan i vardagsrummet? En ostädad toalett? En disk som har börjat att lukta? Och om man har dessa frågor besvarade, det ligger inga sockar i vardagarummet, toaletten är städad, det finns ingen disk, är man där då? Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0