Morgon dagen!

Imorgon så far jag och katterna med mina mamma och syster hem till hemstaden Vänersborg för några dagar! Ska bli riktigt skönt att få komma "hem" igen, var ca 1 1/2 månad sen nu så det ska bli skönt att få komma hem, träffa lite kompisar kanske och bara ta det lugnt och träffa pappa och min andra syster samt våran mysig hund Lotus, som dock inte kommer att vara jätteglad på mig eftersom att katterna är med! Ska bli intressant och se hur det går med katterna att komma bort lite, hoppas det går bra, det kommer ju bli mamma och pappa som tar hand om den om jag och min pojk skulle åka iväg eller så. Får uppdatera mer imorgon! Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0