Men Jisses!

Men Jisses vad trött jag blev! Orkar inte vara uppe! Får bli en tidig kväll även ikväll. Kan inte fatta hur trött man kan vara egentligen.
Men hård träning och sen en god middag på det kan väl bara ledda till en trött tjej? Eller?

Imorgon väntar i vilket fall jobb, mer träning och mys med pojken min. Sen blir det ju "helg" för min del, ska man fira det med lite grönsaker kanske? Med dipp!? Hm detta tål att tänkas på! Haha

Nej nu ska jag hoppa i säng och få min skönhetssöm!

Hörs imorgon?
Då kommer även än länktävling att dras igång så glöm inte att hålla dig uppdaterad!

Sov så gott och ta hand om er!


Love!



Kommentarer
Lizzie

Snygg blogg!
Lust med ett länkbyte? :)

Svar: Tack så mycket! Varför inte! :)
Kram!
Anna Johansson

2012-08-28 @ 21:39:42
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0