Mål?

Man får ofta frågan om vad man vill göra med livet. Är du lyckligt? Just nu så är jag lycklig, jag ler i stort sätt hela dagarna! Det enda jag vill ändra på är mitt jobb, vill hitta ett jobb som gör mig gott, som gör att jag vill gå till jobbet, utan att komma hem utmatad. Men var ska man leta? Jag hoppas verkligen att detta kommer att ändras snart för jag behöver det verkligen! Några andra mål/ drömmar här i livet? Hm, större lägenhet, högre lön (vem önskar inte om mer pengar) Det finns så mycket som man vill och önskar att man hade här i vardagen, som man inte har eller kan få. Och vad beror det på? Dig? Mig? Eller är det bara just såhär samhället ser ut? Och isådana fall, vem såg till att det blev så? Ska man inte kunna drömma eller önska pga att man inte har världens drömjobb med världens drömlön? Kan inte hjälpa att tänka just den tanken ibland. Så om man fick skriva ner hur sitt liv skulle bli från början, skulle man vara lycklig då? Skulle man alltid må bra? Skulle jag ha träffat min älskade pojk då? Tåls att tänka på eller vad säger ni? Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0