Lyxfällan

Sitter nu som sagt framför tv:en och kollar in How I Meet Your Mother på tv3 och tänkte snart kolla in säsongsstarten på lyxfällen, är det något lite "nyttigare" som inte är "dynga" som min pappa så fint uttrycker det, jag faktiskt har föjlt noga. Kan inte hjälpa att ställa mig frågan ibland, varför tittar jag på detta? För att inte själv hamna i samma träsk? Troligen!
Kan inte förstå att dem ska börja på sin 13 säsong! Lär sig inte någon av såna här nyttiga program?
Jag menar, när jag tittar på det så får jag en klump i magen och måste själv tänka på hur det ser ut i våran ekonomi.
Så kära läsare, förlöjliga mig inte men jag tycker att det är bra att tv3 sattsat på sådana här viktiga samhällsfrågor, som jag skrev titigare i veckan, vad kan man göra utan pengar?
Sjukt bra! Heja tv3! Go blandning emellan hollywoodfruar och ekonomiprogram! Bara Anna program!
Jag gillar er!
Ska vara ärlig och säga att tv3 lätt är min favoritkanal!
Så ska ni titta?

Hörs sen!

Love!



Kommentarer
Eriica

fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Anna Johansson

2012-08-16 @ 20:03:13
URL: http://eswensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0