Känner att jag måste förklara mig lite....

Kära läsare! Känner att jag måste förklara mig lite för er! Satt och läste min egna blogg för att kontrollera hur bilderna blev på den senaste uppdateringen och märkte hur sjukt konstigt jag har skrivit i vissa inlägg, "Kär" istället för "Kör", samma ord flera gånger om i en och samma mening! Detta är inte okej! Kan ju i mitt försvar säga att jag bloggar mest ifrån mobilen där man missar en bokstav hit och en ditt men att det var så otroligt konstiga meningar ibland kunde jag inte ens ana! Så ska skärpa mig på riktigt nu så att jag inte tappar er! Tycker att det är jättekul att så många följer mig och det vill jag ju ska fortsätta så, för att ni ska förstå mig bättre skall jag bli bättre på att kontrollkolla mina inlägg innan dem publiceras! Så att det troligtviss blir en roligare läsning! 
Så! nu fick jag skriva av mig lite! Fick seriöst PANIK av att se hur dåligt jag har skrivit! 
 
Så, Tack! '
 
 
 
LOVE! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0