Hemma i min sköna säng!

Äntligen hemma i min sköna säng med mina busfrön till katter. Det var riktigt trevligt att vara med pojkvänen på lite jobb idag, dock är han kvar till typ halv fem... Själv åkte jag hem tidigare eftersom jag börjar jobba om ca... 7 timmar så behöver ha lite sömn, ska bli så skönt att äntligen få sin semester imorgon, dock bara på en vecka, men som min moder säger, en vecka är en vecka och hon har allderes rätt! Ska bli så kul att träffa henne och syster imorgob igen! Har verkligen saknat dem! Så det ska bli kul! Nu ska jag tycka lite synd om min pojk som jobbar i ett antal timmar till och sova! Är helt slut! Hoppas katterna tycker det samma bara, vill inte ha en repris på igår! Sov så gott så höra vi! Love!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0