Hemma!

Har haft en liten lätt bloggpause idag eftersom att jag inte har hunnit att blogg. Har vart på resande fot tills nu och jag kan ju inte precis blogga bakom ratten, eller kan, kan jag väl men det är väl inte att rekomendera.

Idag så har jag som sagt haft saker att göra hela tiden sen klockan 8 imorse.
Vaknade av familjens hund Lotus eftersom att han var riktigt hungrig som senare leddde till att jag tyvärr inte kunde somna om.
Åkte i vilket fall vid halv 11 tiden till min kära vän för lite morgonfika, hon flyttar nämligen till Gotland på onsdag så vi kände båda två att det var bra att träffas nu eftersom att vi inte kommer att ses förs vid jul! Trevligt var det i vilket fall. Så tack goding för inflyttnigs tavlan och en trevlig stund i solen!

Senare så var det bara att dra sig neråt i landet och hemnåt, har även fått uppleva göteborgstrafik, inget att rekomendera så är rätt glad över min halmstadstrafik.

Nu är ivilket fall alla räkningar, hyran och storhandeln klar för denna månad! Så skönt!
Så nu får vi bo kvar minst en månad till haha!

Nu ska jag bara ta det lugnt!
Imorgon väntar jobb, och jag är helt slut! Så min kväll består av att mysa med min älskling, har saknat honom så! :)


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0