Helt j*vla slut!

ÄR HELT JÄVLA SLUT!!!!
Kom precis hem ifrån gymmet coh är helt färdig!
Antingen så har jag gått in i en "vill till gymmet innan träningen startar men vill bara där ifrån efter en halvtimma" eller så är det den offesiella "Kör skiten ur era flickvänner veckan", min pojkvän har verkligen gjort slut på mig idag, orkar knappt hålla ögonen öppna och  hungern bara skriker! 
Som tur är så står han nu i köket och gör god mat (eftersom att vi är värda detta idag) lax, pasta och någon grönsaksblandning! Så gott! Så resten av min kväll kommer nog att bestå utav att äta gott, somna framför tv och sen ta en lång och härlig sovmorgon imorgon! Eftersom att jag har "helg idag" 
 
Nu Väntar Dushen! Hörs snart? 
 
 
Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0