Gårdagen, in trip man sent kommer att glömma!

Godmorgon! 
Frukosten är precis avslutad och nu sitter jag här och försöker blogga samtidigt som mina små katter har kommit fram till att det är kul att dra ner min moders blommer från fönstrerna så det gäller att hålla kolla åt båda håll!
Igår var vi ju ivilket fall på kusten och smögenbryggan! 
Jag lovade er igår historian som vi har skrattat åt hela gårdagen så får ta och även bjuda er på den! 
Så...
Precis innan vi skulle dra oss vidare till smögenbryggan så packade vi ihop allt vi hade och såg till att inget var glömt på stranden innan vi började dra oss uppåt mot bilen.Vi börjar att packar in allt i bilen när min moster kommer på att man kanske skulle ta och besöka toaletten innan vi drar oss vidare till smögen.
Så hon sätter sig i det höga gräset en bit ifrån bilen medveten om fästingar och småkryp, omedveten om människoavföring... nummer två om man ska vara exakt! Hela skon samt lite på foten är FULL av skit! 
Men eftersom att det är min moster och mamma som vi pratar om så tar dem det båda med en nypa salt och tänker att allt är lugnt eftersom att det finns både våtservetter och vatten i bilen. 
Dem försöker med det ena och det andra, pinnar, mosa, vatten, papper, våtserveter men inget vill gå bort! 
Hur ska min moster kunna sätta sig ibilen med dessa skor och senare gå på smögenbryggan med dem? Det går ju inte kommer dem båda senare fram till, tills min mamma ser ett par övergivna Eko-sandaler stå vid parkeringen. Spontan och härlig som min mor är i ett skrattanfall springer hon fram till skona för att kolla in stoleken som vissar sig vara en stolek över min mosters vanliga. 
Så vad bestämmer sig dem för att göra?
Jo, dem tar skona! 
- Då var problemet löst! Säger dem båda i yttligare ett skrattanfall. 
Gud vad vi skrattade! Så varje bil som vi körde förbi så kom komentaren...
- Dem såg inte ut att leta efter ett par skor va?
Så kvällen/natten avslutades på smögenbryggan i ett par skor som inte luktade människoavföring, i ett par förstora skor, som dem hittade på en "övergiven" parkering. 
kan det bli bättre? Tror inte det! 
Detta var gårdagens mest roliga historia på länge som kommer att vara med dem ett bra tag kan jag meddela! 
Haha 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0