Fredagskväll!

Gud vad skönt det är att lägga alla vardagstankar på hyllan och bara njuta av en helg hemma i hemstaden! Finns nog inget skönare än att bara andas ut här "hemma" och katterna trivs! Kan ju inte bli bättre! Dock så är jag sjukt trött och klockan är 20 över 9... Något fel på mig? Måste nog vara det! Haha!

Imorgon så väntar min fotografering med syrran (om den nu blir av) klantiga jag glömde mina snygga klackar hemma som skulle göra halv bilden och mitt läppstift! Hoppas syrran har något! Blir tokig! Men sånt händer tyvärr när man är stressad men hoppas det blir bra endå!
Lite nervös men det får gå! Är alltid så orolig att jag ska se konstig ut... Någon som har något tips?
Tur att det är syster min som fotar i vilket fall! :)


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0