Efter mycket idag väntar mer imorgon

Efter mycket idag väntar mer imorgon så tänker jag släka lampan och knoppa i säng! Är helt slut efter allt som hänt idag! Imorgon väntar bara mer!

Men kan inte förstå hur trött jag är! Het sjukt!
Men tror nog att det är eftersom att min kära kisse Harry har myst med mig hela morgon med start kl 3, 6 och halv 8 tills han fick upp mig kvart över 8... Men så är det när man har en myskatt på morgonen.

Så sov gott kära läsare och festa lugnt (det är ju endå lördag) haha

Love!



Kommentarer
F E L I C I A - feliciaslips

Fin blogg! Allt bra? :)

Svar: Tack så mycket! Allt är bara bra med mig!
Själv?
Kram!
Anna Johansson

2012-08-25 @ 23:39:04
URL: http://feliciaslips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0