Det vill inte ge sig...

Nehe magen vill inte ge sig så det blir en tidig kväll för mig, imorgon väntar möten på förmiddagen och hoppas på att det kan bli träning imorgon istället, och att magen ger sig såklart.
Så trött på att aldrig få vara helt hundra frisk, magen har ställt till så mycket för mig, viktiga dagar i min tid i skolan, jobb, fester, släktträffar and you name it! Och det värsta är att ingen läkare hittar någonting, jag har till och med fått komentaren att jag inbilar mig... Seriöst!

Jaja, nu ska jag i vilket fall hoppa i säng och hoppas på att magen är bra igen imorgon!
Så, sov så gott och ta hand om er!


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0