Dem badar jag fotar!

Jag har förvandlats till en fotograf här på kusten. Hör från min syster och kusin- ta kort på mig, ta kort på detta! Så medans dem andra badar så fotar jag lite nya bilder med min Iphone, riktgt praktiskt måste jag säga! Blir snygga bilder utan någon som hälst koll på vad man egentligen gör! Det är så fint här ute i västkusten att man knappt kan tro det och speciellt nu när kvällen börjar falla in! Fast ska jag vara ärlig vore inte helt fel att ta ett dopp men eftersom jag har vart sjuk och näsan fortfarande rinner lite så får jag avstå för idag! Vill ju inte gå igenom det där igen! Har ni lika bra väder som vi? Snart blir det att mysa på bryggan genom att kolla igenom lite affärer och ta en glass! Hoppas på en solnedgång ikväll bara! Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0