Då börjar det lika något.

Efter några timmars städande så börjar det faktiskt lika något igen. Katterna tycker det är jättekul när jag städar, eftersom att den stökar/ lägger ut alla deras leksaker igen, men skönt med sällskap är det ju alltid!

Nu ska jag ta en timmes paus innan den nedrans disken roppar på mig, sen väntar dammsugning och efter det är jag äntligen klar! Tro det eller ej, men det tar även tid att städa denna lilla lägenhet!
Så nu ska jag ta mig en kopp te och kolla in "Ung och bortskämd". Missade ju det i tisdags eftersom att vi var och tränade så tur är väl det att det finns repriser! Haha


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0