Tillbaka Från Göteborg!

Sådär. Då var man hemma i lägenheten igen och jag är riktigt trött! 
Efter en riktigt trevlig, lärorik samt rolig utbildning idag i Göteborg ser jag nu fram emot att dejta tv:en ikväll till "Ensam mamma söker"  och "X- Faktor" med en kopp te och mys med mina katter! 
 
Tänk vad trött man kan bli utav en utbildning, tror inte att jag har varit så här trött i huvudet på ett bra dag! Är nog helt seriös om jag säger att sista jag kände såhär i huvudet var nog när jag gick i skolan... vilket var två år sen... helt sjuk men som sagt sjukt kul! :)
Har även lärt känna min nya kollega idag som är hur go som hälst! Helt sjukt hur mycket gemensam två tjejer från olika delar av landet kan ha! En ny vänskapsarea som bara har börjat! 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0