Sitter och gråter...

Sitter och gråter till en av dem finaste filmern jag vet... Nämligen,
P.S I Love You!
Tårarna kan inte sluta rinna! Den är så vacker så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Men det jag garanterat vet är att jag alltid får upp frågan i mitt huvud hur jag skulle reagera om min äldkade karl skulle lämna mig genom att han dog... Skulle jag bli lika dan som "Holly" i filmen?
Och svaret är nog ja, jag skulle nog flytta hem till mina föräldrar med katterna och bo i mitt gamla ungdomsrum och stirra in i väggen och bara tänka ut ett sätt som skulle få mig att få höra hans röst igen, se en bild få känna hans doft... Fast om det skulle ske skulle man reagera så då? Eller är det bara nu som man får dessa tankar eftersom att man tittar på denna fina film som just handlar om detta?

Så älskling... Läser du detta, lämna mig aldrig! Och om du en dag måste, inte på detta sättet jag älskar dig för mycket och du betyder för mycket för mig, du är det bästa som har hänt mig!

Så kära läsare, har du inte sätt P.S I Love You, kolla in den, var olaglig, gå till närmaste affär.
Köp den, älska den, dela med dig av den och håll om den hårt!


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0