Tradera

Ett ställe som jag har fattat tycke för dem två senaste månaderna är hem/ auktionsidan Tradera. För er som inte riktigt förstår hur det fungerar så budar man på allt ifrån antika möbler till märkessmyken till porslin. Måste säga att jag har hittat en riktig mängd saker där som jag är riktigt nöjd med, och eftersom att det är både företag samt privatpersoner som lägger ut auktioner så finns det allt mellan himmel och jord. Och varför tar jag då upp tradera här på min blogg? Jo eftersom att det är just på dessa hemsidor som "skuggorna" kommer fram, alltså personer som designar egna smycken, kläder mm. Det var på denna sidan som jag hittade bla AliceAmalie som jag tipsade om för några dagar sen. Så vad ska jag nu tipsa er läsare om idag? Jo att gå in på tradera, ebay, blocket eller någon annan sida och kolla in personer med egen designade smycken eller vad som hälst! För oftast kan du hitta riktigt snygga saker för riktigt bra priser! Så titta in på www.tradera.se eller www.ebay.com eller en annan sida där det finns fler folk ta en titt på! (Bilderna nedan är båda från tradera bara för att visa något av det som jag har fyndat) Ha det, nu ska jag försöka bli frisk! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0