Sjukstuga

Idag har vi sjukstyga här i vår lägenhet både jag och min pojkvän är jätteförskylda samt lille Bobbie som även hon nyser. Så idag blir det mycket te drickande och slö framför datorn med en massa One Tree Hill, finns iget bättre än detta! Men gårdagen var mer än lyckad! Vi hade en jättemysig kväll på stranden med grill och vin med en massa skratt och funderingar. Dock så dyker ju alla småkryp och mygg upp när man minst vill de så tyvärr fick vi dra oss in rätt tidigt. Men grymt kul hade vi! Så nu får man vad man förkännar med en go vinbaksmälla! Så nu ska jag försöka bli hundra frisk samt bli av med huvudvärken! Blir nog donken sen, det finns inget bättre än skräppmat dagen efter festkväll! Nu ska jag lägga den lilla energin jag har kvar på att bli frisk! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0