Rod trip! Trodde jag skulle dö!

God eftermiddag som igår har det inte blivit för mycket uppdatering idag pga sjukan som hälsar på för tillfället och inte vill ge sig! Dock så tyckte min pojkvän att det är allt för tråkigt att bara sitta och inte göra något så många dagar som vi båda har gjort nu i några dagar, så min käraste satte mig i bilen och drog iväg mig till Ullared! <3 Det roliga med detta var att jag inte hade någon aning om vars vi vara på väg och att min kära karl avskyr Ullared! Men det hamnade vi ivilket fall tillslut! Supermysigt! Dock mycket folk... Men vad skulle man tro? Dåligt vädet och semestertider? Hittade i vilket fall lite smått och gott två snygga shorts, ett par svarta med svart spets längst ner, och ett par vanlig jeansshorts! (Hoppas bara jag kan hinna använda den båda innan sommarn helt försvinner) samt en parfym, lite till köket mm, mycket mysigt trots folket. Rubiken säger dock allt vad som gäller hemvägen, jag har haft mitt körkort i snart 2 månader och idag fick jag verkligen uppleva vädrets makter. Spöregn, blixtrar, galna taxichafförer och lastbilschafförer på motorvägen! Trodde inte att jag skulle komma levande av om man säger så! Såg ingenting med idioter runt omkring än... Inte igen tack! Hörs senare kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0