Har du samma problem?

Har ni där ute samma problem som jag? 
Jag kan inte lägga upp några bilder när det gäller att blogga från mobilen! vilket stör mig till 100! Det är ju där jag alla söta bilder på min katter tex.. jaja ska inte gnälla sånt är livet! Eller vad säger ni?
Tvättstugan är ivilket fall äntligen klart! ´Tänk att det ska ta sån tid att tvätta lite. Längtar tills den dagen så vi äger en egen tvättmaskin, vad mycket skönare det är att bara kunna gå och sätta på en maskin tvätt utan att behöva boka in en speciell dag! Utan kan ta det när man känner och vill göra det utan att lämna huset/ lägenheten . Så skönt! 
Detta blev ett underligt inlägg som får avslutas med en komisk bild ifrån förra året! 
'Ha det bäst! 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0