Godmorgon!

Godmorgon! Jag sitter här i vårat vardagsrum och har precis avnjutit en god frukost bestående av en talrik havregrynsgrött, det ger en bra start på dagen och man blir allt lite piggare och orkar mer! Jag får ofta höra att grött är mindre gott och inte är till någon nytta, precis vad jag tycket för ett tag sen. Men för att göra det lite godare har jag i 1 msk olja och lite mer salt än vanligt, det blir en godare smak och inte lika svårt att avnjuta till frukosten. Vill man så kan man ju även ha i lite frysta bär eller lite kanel, super! Självklart en kopp te till detta och idag fick det bli Green Mango! Riktigt gott! Och finns att köpa på bla Indiska för ca 40kr! Hörs senare! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0