Dagens inhandling:

Berättade idag att vi har varit i Ullared och Gekås, så tänkte berätta att var jag inhandlade! Det som är riktigt bra med Ullared och Gekås är priset! Riktigt bra och billiga saker! Men man får ju absolut inte luras av priset, finns någon som kallas för "Ullared ögon" vilket innebär att allt du ser är billigt även om man vet att det finns billigare allternativ på andra ställen. Men säger ju inte att man kan fynda för det kan man absolut göra! Shortsen som jag köpte idag fick jag för 49kr st, One tree hill säsongen för 149 kr!!! 149!!! På andra ställen som Ginza eller Cdon.com säljs dem för mibst 279! Så jag har tjänat mycket idag på detta! Hittade även prisenter till min syskon som snart fyller år, 18 och 13... Jisses! Stora tjejor till syskon man har! Haha! Nu så ska jag ta mig en kopp te till och mysa lite till med katterna! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0