Bloggar mitt i lunchen!

Bloggar mitt i lunchen är precis vad jag gör, blev en sen lunch idag men det är i vilket fall lunch! :) idag bjuds det på linsgryta! Supergott! Och nyttigt! Tänka att nytigheter inte smakar så illa i villet fall! Ikväll bär det av mot stranden och grillning med vännerna, så får hoppas på att jag får se en solnedgång!!! Så efter jobbet blir det att stressa hen, äta, gör sig snygg och sen iväg igen. Känns dock lite sådär att lämna katterna hemma ensama hela dan så imorgon så får jag ta väl hand om dem och mysa riktigt mycket! Nu ska jag hinna äta upp innan det är dax för jobb igen! Ha det! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0