The Great Gatsby

Jag måste börja detta inlägg med att säga att jag är så glad över att se hur många det är som faktiskt hittar in på min blogg! TACK! hoppas att ni gillar mina tankar och vill fortsätta in i mitt liv och fortsätter att följa mig!

Nu ikväll så sitter jag här med en stor kanna vatten och filmen The Great Gatsby som jag måste säga är riktigt bra, det är andra gången jag ser den och jag sitter som ett litet ljus! Jag älskar hur dem har blandat 1922 (då filmen ska utspelas) med det moderna som man finner i musiken. Att det är självaste Leornaldo Dicaprio som har huvudrollen gör mig ingenting, hot stuff!
Men det är inte bara det som jag gillar med denna filmen, storyn. WOW! Den otroliga kärlek som finns med under hela filmen som en röd tråd. Har du inte sätt den så gör det, den är rolig, underhållande samtidigt som det ger en en riktig tankeställare. SÅ SE DEN!

Titta där, ett filmtips han jag med denna fredagskväll på köpet, Great!

Nu när jag har legat sjuk i snart två veckors tid så är den största syselsättningen sömn, så mitt dygn ser lite annorlunda ut nu än för några veckor sen kan jag lova, nu är jag helt slut när klockan slår halv nio och jag måste kämpa för att vara uppe en minut över halv.
Nu när jag sitter i min enkla soffa och skriver detta till er så är klockan 21:58 och ögonen håller på att slå ihop, men det är inte mer än tjugo minuter kvar av filmen så det gäller att bita ihop.

Så mina kära läsare, ha en fortsatt fin kväll så får ni fortsätta in i mitt liv imorgon, då kommer jag även att avlöja lite nyheter i mitt liv, dont miss it!

Love!


Kommentarer
Julia

Blivit helt fast, du skriver så bra! Fortsätt och krya på dig fina Anna så vi kan ses snart! 😊

Svar: Åh vad du är snäll fina du! Jag hoppas att jag kan fortsätta ge dig en bra lösning :)
Anna Johansson

2014-01-25 @ 01:45:42
URL: http://juliaaragnarsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0