Seriöst!

Nu håller jag på att bli lite lätt tokig! Jag är sjukskriven en vecka till, seriöst, det är inte kul längre, vem jävlas med mig och håller mig sjuk? Seriöst!!!
 
Kl 13:30 så hade jag en tid hos vårdcentralen för att få ett förlängd sjukskrivning, med detta tänkte jag max tre dagar eftersom att jag känner mig piggare och på bättringsvägen, men icke sa nicke!
Eftersom att jag hade beställt tid hos en läkare så måste ju alltid läkaren undersöka mig först, se hur kroppen mår eller på ren svenska kolla så att jag inte har hittat på mina syndrom. 
I vilket fall, doktorn tycker att jag var lite varm och svullen i ansiktet. Han känner på mig och frågar om jag känner något på höger sida, vilket jag inte gör. Han fortsätter att känna på vänster sida av mitt ansikte och gud vad ont det gjorde! Jag visste inte var jag skulle ta vägen! det kändes som om han drog ut en tand på fel ställe i ansiktet. Det var hemskt, när detta inträffar så börjar doktorn att misstänka bihållsinflamation och när jag två sekunder senare böjer mig framåt så är det som om någon smäller till mig med all kraft i ansiktet på min vänstra sida. Så där fick jag för att jag råkade ropa frisk för tidigt, sjukskriven en vecka till YEAH! Not. Samt att febern är tillbaka, den är inte för hög men endå.
 
Ja då har jag fått gnälla lite även jag. Min lilla Bobbie märker av hur irriterad jag var när jag kom hem så hon sitter nu i mitt knä och slumrar så söt. Tur att man har ett littet hjärta som kan trösta mig. 
Men det värsta som jag har gjort idag måste vara att åka till jobbet. Jag ska vara ärlig, jag saknar mitt jobb. Mina kollegor, alla gäster, ansvaret. ALLT! Jag vill tillbaka, så jag hopppas att jag kan komma tillbaka så snart som möjligt, typ på måndag då sjukskrivningen är över.
 
Så då går jag in i tredje veckan i soffan. 
 
Love! 
                                           
 


Kommentarer
Ida

Krya på dig!
Men du kan alltid boka in ett tupperware party med mig under tiden du är sjuk :) kram

Svar: Tack Ida! Det kan jag alltid göra. Vi får höras av snart tycker jag! :)
Anna Johansson

2014-01-27 @ 18:26:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0