Serier Uppdatering.

Jag kan man handen på hjärtat kalla mig för en nörd, i vilket fall när det gäller serier. Just nu så följer jag Pretty little Liars som är inne på sin fjärde säsong och har precis börjat att sändas igen på ABC Family. Jag får ju dock nöja med ett avsnitt varje onsdag här på min gamla dator eftersom att jag inte bor i America. Men jag får ju se det!
Förutom detta så håller jag och min älskade karl på att kolla igenom Desperate Housewivs igen. Det är en så rolig serie att jag inte vet vart jag ska ta vägen och tror ni inte att jag blev glad när jag i förrgår såg att både säsong 5 & 6 hade trillat ner i brevlådan, perfekt nu när jag inte orkar mer än att skifta ställe mellan soffan och sängen.

Det som jag tycker är så himla kul med Desperate Housewives är att mina pojkvän faktiskt tycker om serien. Att jag får komma på honom med att titta på ett avsnitt gör mig mer än glad. Tänk att även han kan tycka om hemmafruar med deras mysterier. KUL!

Men det som jag gillar lite extra nu när man ligger dålig är att kolla på gamla serier som jag älskade när jag var yngre så som Eva & Adam eller Andra Avenyn, det är så dåligt samtidigt som det är såå bra. Hur kommer sig detta? Jag kan inte mer än att lägga en tanke på det när jag sitter med tekoppen i högsta höjd och kollar "hur kunde jag tycka att detta vara så bra?" Har ni kännt detta någon gång? hm...

Serier kommer och går men det kommer alltid att bestå, fick jag höra av en person för ett tag sen, stämmer detta? Elller vill man aldrig mer höra talas om serier och filmer när man har sätt det ett antal gånger? i sådanafall så kan jag tas bort ur den filen på direkten. Tänk bara nu under jul då både jag och min lilla syster på 19 år satt och sappade mellan tv kanalerna och hittade Ronja Rövardotter, vi båda två satt som ljus med skratt och tankar, det dröjde inte länge innan mamma satte sig med oss och började prata minnen... Mys!

Men detta inlägget skulle handla om serier, så... Desperate Housewives! I just telling you! Check it out!

Vill ni veta mer om Pretty little Liars så finns det en jättebra blogg som sköts av ett par svenska tjejer om serien, där står det om allt och lite till!
Du hittar deras blogg HÄR:http://pprettylittleliars.blogg.se/

Ses Snart!

Love!

//A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0