Online Pizza

Efter att ha legat sjuk nu i snart två hela veckor så kan jag säga att min matlust har varit på noll, och jag kan väl inte säga att den är så stor nu häller då det enda jag har ätit idag är några godisbitar och en smörgås.... måste bättras på men vad ska man göra när man måste kämpa i sig en lite liten smörgås? Seriöst det tog mig en timma att få i mig den imorse! EN TIMMA! Sjukt! Jag som brukar känna av hunger och slänga i mig maten, när jag vääl är hungrig! Jag har en kollega som tycker att jag äter jämt! men jag får nog säga att det är hans timing som är helt fel!

I vilket fall Online Pizza.
Jag pratade nyss med mitt hjärta (J) som jobbar nere i Båstad idag och kommer inte komma hem förs runt halv 4 IMORGON BITTI, ensamheten har knackat på igen! Men han tyckte i vilket fall att jag skulle ta och beställa hem en pizza och trycka i mig så mycket jag orkade, du gillar ju pizza vad kan gå fel, var det sista han sa. Så det är precis vad jag har gjort!
Och eftersom att jag inte har någon bil så loggar man bara in på www.onlinepizza.se och klickar hem det man vill äta, en timma senare, pling plong! Så står det en rykande varm pizza utanför dörren, haha nu när man skriver om det så blir man ju lite sugen, hoppas bara att jag får i mig hela!

Så orkar du inte laga mat idag, eller kanske ska bjuda hem någon på middag, check it out!
Ja det var eftermiddagens tips från mig!

(Bild lånad från Google)

                                               
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0