New York, Nej Halmstad

I förra veckan innan jag blev sjuk, tror det var på Måndagen så var jag med min pojkvän i stan, eftersom att han väkte mig i alla hast och ville ha med mig så han jag inte få i mig någon frukost, så medans han kollade på musikalen (vilket tar evigheter, Det är J, musiknörden, hallå!?)
Jag passade i vilket fall på att ta mig en mysig frukost helt i min ensamhet, något jag trodde jag skulle vara jobbigt, pinsamt och stressigt, tänk själv, att sitta helt själv på en fik mitt i stan utan sällskap... Men icke sa nicke, det var sååå mysigt! Nästan så att jag fick en utlandskänsla och känslan försämrades ju inte när dem började att spela Frank Sinatra i högtalarna, New York, New York!
Att bara, helt själv, få sitta och bara njuta av en god frukost och en härlig miljö var allt och lite till av det som jag behövde. Så kära läsare!
Ut med er! Sätt er och ta en fika/ Frukost en lunch på ett fint ställe där ett lugn finns i luften, det gör er gott, i vilket fall mig.

Så våga er ut!

Love!

(Bild lånad från www.google.se)
                                                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0