Läskigt eller lite småkusligt.

Skräck. Bara ordet i sig ger mig kalla kårar. Jag är mer för ord som kärlek och lycka,glädje. Men skräck. URSH!
Jag har sätt Shutter Island en gång tidigare för ett antal år sen och kom ihåg att jag tyckte att den var lite småkuslig men nu när jag är ett antal år äldre så tycker jag att den är läskig, inte hjälp mig läskig utan mer "jag kan inte sluta titta men vad ska jag göra för det är ju läskigt" eller någonting.
Om jag inte mins fel så är det bara första delen som är kuslig och man sitter på tårna, den andra var nog mer som en förklaring.
Måste ju även passa på att säga att Leonardo Dicaprio är ju för snygg. Jag älskar han i Titanic (som är min favoritfilm) men han är en riktigt bra skådis, måste ta mig till biografen när jag är frisk och har slutat hosta för att se hans nya film. Någon som har sätt den? Är den bra?

Sen måste jag ju ta och lägga en minut på Zlatan och hans nya reklam så går på tv sen igår och om hur alla verkligen skriver om honom överallt.
Seriöst, det är en människa som råkar vara lite duktig på fotboll. Har jag fel? Att det nu finns appar, böcker, låtar om Zlatan är ju ingen nyhet men varför detta stor ståhej för att han har gjort en reklamfilm?! Fick verkligen Henrik Ljungqwist (eller vad han nu heter) en sånhär stor uppmärksamhet när han började att göra reklam för Head & Shoulders? Jag tror inte det. Jag kan lova att jag inte har läst en enda blogg idag som inte har tagit upp denna Zlatanreklam, och nu är jag visst en av dem. Men man måste ju ge Volvo en stor klapp på axeln som har fått alla världens ögon på sig igen fast nu men Zlatanögon. Hoppas att dem säljer många nya bilar nu.

Nej nu slår ögonen ihop snart, klockan är ju endå snart 23. Får se om jag orkar att se klart filmen först.
Vi får se.

Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0