Jag flyttar nog hem igen....

Är det något som jag avskyr med att må så hör jävla dåligt är att jag inte har mamma eller pappa här.... Och att jag mår tre timmar ifrån dem gör ju inte saken lättare. Jag har J men han har sin skola och jobbar så han är ju inte hemma för ofta, jag mår sååå dåligt och vill bara ha min mamma här, jag ska nog ringa och tjata på henne sen, J ska jobba hela helgen så ja är ensam, inte kul.... 
Så skicka lite friskhet till mig nu.

Att inte ha någon matlust, må illa, ont i hela kroppen, ömma händer, försylning som dödar.... Och när inte febern går bort av alvedon så blir jag tokig! 

Fy Faro!

En superfin bild på mig och min syster! 



 



Love! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0