Im Going to London Baby!

 
 
London! London! London! Jag ska till London! Jag kan fortfarande inte sätta meningen i munnen på mig än men det är faktiskt sant, jag ska till LONDON!
Den 6 Februari i år så åker jag och världens bästa Nathalie till London för en weekend, och jag är taggad till tusen så jag vet knappt var jag ska ta vägen.

Jag är en vanlig tjej på 21 år och detta är min första utlandsresa helt själv. Utan min familj, utan J bara jag och Nathalie.
Eftersom att detta är min första riktiga resa så kan jag säga att jag är lite smånervös, men på ett bra sätt.
Jag har miljonerfrågor och tankar om hur resan kommer att bli fast att jag vet att vi kommer att det såå kul.

Vi har i vilket fall mycket inplanerat för denna resa och för var dag som går så vill jag bara att tiden ska flyga iväg! Jag menar, min första riktiga resa men min bästa vän! Eftersom att jag vet att tiden där nere kommer att flyga iväg, varför kan inte tiden ditt flyga fram lika fort? Seriöst, hur fungerar detta egentligen!

Detta är vad jag och Nathalie ska göra! Så spännande! Jag kan inte sitta still men tanken!

Love!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0