I mitt fönster

Något som jag älskar är att greja i mitt hem och inreda. 
Mitt senast projekt har varit mitt vardagsrumsfönster. Det har under stora delar av den tiden vi har bort här varit orört pga katterna, men eftersom att katterna inte brydde sig så mycket runt jul och julpyntet så har jag satsat på att under den senaste tiden fixa och göra det riktigt snyggt i mitt fönster, och jag är riktigt nöjd med resultatet. 
Det bästa med min fönster är att värdet av det hela är ca 60kr, allt är saker som jag har fyndat på rean eller fått. 
Ljuslyktorna och min "home Sweet
 home" skylt är köpta på Nille för 20kr styck (älskar rea) kronan har jag fått sen tidigare från min fina granne. 
Så vad tycks? 

Love! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0