GodMorgon!

Efter en lång och skön sovmorgon så är jag äntligen på benen, eller ja, i soffan. 
Jag vaknade till ett meddelande av posten som berättade att mina varor hade landat på Ica här i Vallås, lyckan var enorm! Äntligen har jag hela serien utan min favoritserie och kommer kunna se dem om och om igen! LYCKA! 
 
Eftersom att vi endå behövde lite frukost så tog jag bilen dem max 400m till ica för att handla och hämta ut mitt paket och gud vad mycket snö det är! Jag halkade till ett antal gånger bara på biten till bilen och sen till affären.Helt otroligt!
Jag passade i vilekt fall på, när jag endå var ute att köpa mig lite gott nybakat bröd, chiabata, mumma! Chiabata med kalkon och tomatskivor tillsammans med en nypresad (köpt) apelsinjuice och en stor kopp kaffe är något av dem bästa frukost man kan äta, en bra start på dagen. Mumms!
Dock så är jag nu helt slut efter mitt lilla äventys på si så där en kvart så det blir nog en powernap snart.
 
Åh lovly jag älskar att sova! 
 
Hur ser eran dag ut? 
 
Love! 
 
(En annan god frukost är min traditionella födelsedagsfrukost som jag får av min älskade varje år, så här såg den ut på min 20 års dag, lovly! Jag älskar frukostar och frukostbuffer! Mumma!) 
 
                                 
 
 
 
 


Kommentarer
Annika

Gott :)

2014-01-29 @ 15:12:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0